Publicerat November 6, 200520 yr Min har 47cm pipa - det var originallängd på Sakos korta modeller Battue, Lady och helstock. Det räcker. 45 är minimikravet enligt lag för att få jaga. En centimeter hit eller dit har ingen praktisk skillnad, så egentligen kan du väl låta den vara om den nu ändå inte måste göras om. Men vill man så...
Publicerat November 6, 200520 yr Kom på att om du köper den så har du fler fiberclass än jag har! Jag har ju bara 3 kvar snart! Måste planera nåt nytt själv - sitter ju också och väntar på en bebis som nu är 2 dagar sen...
Publicerat November 7, 200520 yr Ni kan skatta er lyckliga som går i väntans tider. Jag råkade ut för en liten kille som hade så bråttom ut att han kom tre veckor tidigt. Han var beräknad till den 10/11 men den 20:e oktober tyckte han att han väntat länge nog... Tyvärr innebar det att jag var i Peking under förlossningen :-[ och jag som trodde att jag hade lyckats med min planering men det finns saker och ting som man inte råder över.. Henrik