Publicerat Juli 25, 200916 yr Vart kan man få tag på snorbillig hundmat som man kan ha till åteln i vinter?
Publicerat Juli 25, 200916 yr Kolla på någon av stormarknaderna läs kilopriset och ta det billigaste, tror det blev euroshoppers sist jag köpte till åteln och så nån burk vov eller vift eller vad de heter, en bucklig burk kan man pruta på, två burkar till priset av en annars ingen affär det går alla med på hittils, nån dag ibland så en burk surströmming så det drar till sig långresenärer.
Publicerat Juli 25, 200916 yr Författare Kolla på någon av stormarknaderna läs kilopriset och ta det billigaste, tror det blev euroshoppers sist jag köpte till åteln och så nån burk vov eller vift eller vad de heter, en bucklig burk kan man pruta på, två burkar till priset av en annars ingen affär det går alla med på hittils, nån dag ibland så en burk surströmming så det drar till sig långresenärer. undrar vad dom på affären gör om man hjälper dom att bli bucklig Nä men tackar för tipset. surströmmingen är en given favorit för som sagt långväga vandrare.
Publicerat Juli 25, 200916 yr Jag kör med COOP:s blåvita och Euroshoppers torrfoder i min spridare. Man kan även kolla med foderhandlare om man kan få ta sånt som datumet har gått ut på.
Publicerat Juli 25, 200916 yr Likt Crowfear så kör även jag med Euroshoppers foder på åteln. Tror priset ligger på runt 30 spänn för 4 kilo eller något liknande. Felix
Publicerat Juli 25, 200916 yr Kör på burkmat, luktar mer och drar betydligt bättre. Har löpt COOP´s eget märke och sedan har Netto någon grön burk som är billig som f-n... Good luck!!!