Publicerat Juli 26, 200916 yr Hei Jeg er ny på dette forumet. Tidligere har jeg ved tre anledninger kjøpt våpen fra Torsbo Handel og fått veldig god service og vert veldig godt fornøyd. Nå opplever jeg og mange andre normenn veldig dårlig service når vi prøver å handle eller ta kontakt med butikken! Er det noen som vet hvorfor det er slik? Har butikken mistet noen gode medarbeidere, er de i ferd med å gå konkurs, eller hva er det Det er veldig trist å oppleve dette, Torsbo Handel har vert en veldig fin butikk og jeg ønsker at ting skal bli like bra som det har vert før
Publicerat Juli 26, 200916 yr Jag känner igen mig, men tror att det hela beror på överbelastning på personalen samt att de egentligen har växt ur de befintliga lokalerna. Vissa säljare där har alltid varit vresiga och dåliga på service, men tyvärr har detta kanske spritt sig. Sist jag var där iaktog jag en spänd stämning inom personalstyrkan i källaren. Kanske inte så konstigt med tanke på arbetsklimatet?
Publicerat Juli 26, 200916 yr Det är ju minst sagt högsäsong nu så att försöka få tag på dem via telefon kan man i princip glömma. Och alla säljare bland kundhavet har "the 1000 yard stare". Jag lider med dem (och kunderna!)...
Publicerat Juli 26, 200916 yr Jag känner igen mig, men tror att det hela beror på överbelastning på personalen samt att de egentligen har växt ur de befintliga lokalerna. Är benägen att hålla med om detta även om mitt senaste besök var bra. Var på Torsbo i torsdags förmiddag och blev tillfrågad av två olika säljare om jag ville ha hjälp med något. Den hjälpen jag fick var mycket god. Inte så mycket kunder i butiken men trots det var säljardisken lite av ett kaos. Mycket prylar, trångt, kollegor som avbryter med frågor etc. En utbyggnad skulle de nog må bra av.
Publicerat Juli 27, 200916 yr En utbyggnad skulle de nog må bra av. Och en IT-kurs åt personalen så de kan svarar på mail.
Publicerat Juli 27, 200916 yr Och en IT-kurs åt personalen så de kan svarar på mail. Hehe, så sant. Glömde det! La en fråga för ett tag sedan via deras hemsida och valde svar via mail. Efter en månad utan svar gick jag in och la frågan igen men valde då att bli uppringd. Det tog bara nån dag eller tre att få svar då.
Publicerat Augusti 3, 200916 yr hej, lite mer ändamålsmässiga lokaler och en IT -kurs hade inte skadat men när pappa var där för att säkringen på hans Beretta Ultralight strulade fixxade de det på plats, och inte kostade det något heller eftersom de ansåg att det var ett vanligt förekommande fel på modellen...
Publicerat Augusti 3, 200916 yr Jag tror dom bara har en datakille där och han får en massa mail per dag ca 400st så han har ju lite körigt när han dessutom ska hjälpa till med alla kunder i affären
Publicerat Augusti 3, 200916 yr Jag tror dom bara har en datakille där och han får en massa mail per dag ca 400st så han har ju lite körigt när han dessutom ska hjälpa till med alla kunder i affären Då hade ju ett alternativ varit att ta bort mail som kontaktyta och på det viset direigera kunderna till telefon eller butik. Kanske någon som skulle tycka att det var jobbigt att de inte har någon mail, men man skulle iaf inte gör 400 pers om dagen sura iaf =)
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Anmälde mitt intresse angående en bössa för 10dar sen valde svar via tel har ännu inget hört. Men det var ju ingen 20000kronorspang så det kanske inte var intressant.
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Det står på deras hemsida att de har så mycket folk i butiken att de inte hinner svara på mail eller i telefon.