Publicerat Juli 26, 200917 yr Har på uppdrag fått några vapen för försäljning & förvaring & det är 2 st svartkrutsvapen en pistol & ett gevär sen är det en sida-sida kombi & en FN pistol. Det är till att börja med kombin med hanar & fin gravyr som jag önskar lite hjälp med, det är en M Arendt A Liege kal 12/65 & kulan vet jag ej. Vad är det för vapen, var kommer det ifrån, värde?
Publicerat Juli 27, 200917 yr Har på uppdrag fått några vapen för försäljning & förvaring & det är 2 st svartkrutsvapen en pistol & ett gevär sen är det en sida-sida kombi & en FN pistol.Det är till att börja med kombin med hanar & fin gravyr som jag önskar lite hjälp med, det är en M Arendt A Liege kal 12/65 & kulan vet jag ej. Vad är det för vapen, var kommer det ifrån, värde? En CapeGun från Liege, som svartkrutare är den i det närmaste värdelös. Sannolikheten att du har ett premievapen är extremt litet, men chansen finns..... /T