Publicerat Juli 27, 200916 yr Är det någon som har varit och testat sin hund i Boda hägn? Ska själv dit i september och prova tiken. Skulle vara kul att höra om nån har lite erfarenhet av hägnet ps bara jag som lider av total jaktabstinens, eller finns det fler
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Jag har ingen erfarenhet av detta hägn, men ser väldigt lovande ut tycker jag. Hoppas att du får en trevlig & läroroik dag med hunden, är riktigt avundsjuk på dig! Var iväg förra sommaren & tränade lite i hägn, det är sjukt kul att se hur hunden sköter sig.
Publicerat Augusti 2, 200916 yr Jag har varit där. Anläggningen riktigt andas seriocitet. Hur bra som helst finns grisar som passar för de alla hundar. Och personalen är kunnig. Toppbetyg från mig.
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Författare Jag har varit där. Anläggningen riktigt andas seriocitet. Hur bra som helst finns grisar som passar för de alla hundar. Och personalen är kunnig. Toppbetyg från mig. Det låter kanon bra, ser med stor spänning fram emot att åka dit.