Publicerat Juli 27, 200916 yr Gick ut o ställde mig vid husknuten, (bor på landet) för att prova min buttalo blatter. Efter ha läst lite instruktioner. Drog iväg 3st kontakt läten, o det prasslar till i skogen, en get kom som skjuten ur en kanon, fick in henne på mindre än 10m. Riktigt häftigt.
Publicerat Juli 27, 200916 yr Gick ut o ställde mig vid husknuten, (bor på landet) för att prova min buttalo blatter.Efter ha läst lite instruktioner. Drog iväg 3st kontakt läten, o det prasslar till i skogen, en get kom som skjuten ur en kanon, fick in henne på mindre än 10m. Riktigt häftigt. Det låter som om du får en bra höst, maten springer ner i frysen av sig självt /Lasse
Publicerat Juli 27, 200916 yr Författare Det låter som om du får en bra höst, maten springer ner i frysen av sig självt /Lasse Tyvärr så är det inte mina marker runt huset, men jag börjar föratå hur jag skall använda buttalon.