Publicerat Juli 27, 200916 yr Är det nån fler än jag som har problem att när man skriver ett inlägg så kan det ta låg tid innan jag ens ser en enda bokstav av vad jag skrivit.Dvs väntar jag en stund så kommer texten till slut..men det är ganska störande må jag säga.(Nu hann jag skriv ända hit och dessutom ta en paus innan texten kom fram).Är det nån inställning nånstans på min dator eller vad?Har inte upplevt problemet när jag skriver nån annanstans?Håller min dator på gå i pension eller är det forumet?
Publicerat Juli 27, 200916 yr Jag har precis samma problem med min dator, och det spelar inget roll för mig vilket forum jag är på. En sak till som har hänt, är att om jag skriver en lång text i textrutan, så kan jag inte se texten när den kommer nedanför kanten på rutan, om jag försöker flytta markören med entertangenten så flippar den runt lite överallt, och om jag till slut får den i nederkant så får jag skriva utan att se vad jag skriver, och sen dra ner rutan med muspekaren på kantlisten. Ruskigt irriterande.. Och som sagt, det spelar ingen roll vilket forum jag är på, inom eller utom landet. Allt detta har börjat för mig sen jag uppdaterade till Explorer 8 eller vad heter, det har bara blivit en massa tok med datorn sen dess, och den kommer nog att få sig en 170 grs genom processorn snart.. Btw..jag har Vista.
Publicerat Juli 27, 200916 yr Jag har precis samma problem med min dator, och det spelar inget roll för mig vilket forum jag är på.En sak till som har hänt, är att om jag skriver en lång text i textrutan, så kan jag inte se texten när den kommer nedanför kanten på rutan, om jag försöker flytta markören med entertangenten så flippar den runt lite överallt, och om jag till slut får den i nederkant så får jag skriva utan att se vad jag skriver, och sen dra ner rutan med muspekaren på kantlisten. Ruskigt irriterande.. Och som sagt, det spelar ingen roll vilket forum jag är på, inom eller utom landet. Allt detta har börjat för mig sen jag uppdaterade till Explorer 8 eller vad heter, det har bara blivit en massa tok med datorn sen dess, och den kommer nog att få sig en 170 grs genom processorn snart.. Btw..jag har Vista. Pöjkar, har ni lika gamla datorer som en del har bössor så går det lite segt ibland Ett annat tips är att köra firefox i stället och se om det blir någon skillnad.
Publicerat Juli 27, 200916 yr Pöjkar, har ni lika gamla datorer som en del har bössor så går det lite segt ibland Ett annat tips är att köra firefox i stället och se om det blir någon skillnad. Min är nästan precis 1 år, fast det räknas väl som gammal inom dateriet antar jag.. Har provat med eldräven..ingen skillnad.
Publicerat Juli 27, 200916 yr Jag hade strul med bredbandet en stund och då gick det mer prosessorkraft och då gick det segt som tusan. Andreas
Publicerat Juli 27, 200916 yr Pöjkar, har ni lika gamla datorer som en del har bössor så går det lite segt ibland Ett annat tips är att köra firefox i stället och se om det blir någon skillnad. Jag kör också med Firefox och jag tycker att det fungerar bättre!
Publicerat Juli 27, 200916 yr Prova att rensa datorn från spyware och liknande, brukar ge bra resultat. Testa denna: http://www.superantispyware.com/downloadfi...ANTISPYWAREFREE Den är gratis och ruskigt bra!! //Niclas
Publicerat Juli 29, 200916 yr Efter ni kört AntiSpyWare så gör en ordentlig undersökning av CCleaner så borde problemen vara lösta. Var bara försiktig och kolla inställningarna då inloggningsdata och andra lätt raderas...