Publicerat Juli 28, 200917 yr En av mina kanske skulle kunna se ut så här.. Snäll, social och godmodig sällskapshund säljes Mkt spänstig och flexibel Fäller sparsamt endast 2 ggr/år Mkt vacker att se på Och är ganska renlig av sig Rent allmänt om rasen: Sådant här beteende är rent bedrägligt lurendrejeri bara. De är stora, översociala och glada studsbollar som tror att de är i samma storlek som en vavva.. Tro mig.. Beteendet försvinner aldrig, även om det tycka mattas av lite från ca 10 års ålder Så hur skulle era annonser se ut? Gärna illustrerat med lämpliga bilder..
Publicerat Juli 28, 200917 yr Författare Jag ska inte sälja någon av mina givetvis, detta är ju en liten skojtråd bara, helt appropå alla lustiga annonser man kan hitta på diverse annonssiter Skulle jag annonsera på riktigt, så inte fridens dagar skulle annonsen se ut som ovan heller
Publicerat Juli 28, 200917 yr Katt Säljes, något mentalt stört, gillar lådor,påsar och monty pythons Edit, glömde nästan, bra bilder jämta
Publicerat Juli 28, 200917 yr vetti sjutton om jag hade vågat mig på att köpa en jämte efter en sådan annons om jag inte hade vetat hur underbara dom är
Publicerat Juli 28, 200917 yr Kul bilder! Har sålt två hundar i mitt liv, den ena blev familjehund och var för klen och snäll mot vad den var tänkt till, den andra så bra att den fick byta husse när jag bytte jobb, den första råkade jag sätta ut på annons och jag hymlade inte med egenskaperna, men vilka dårar det var som ringde. Rottweiler 3 år ej till tjänst säljes. xxx-00 00 00 Den andra behövdes det ingen annons till Polisen var på mig till och från i ett år, så jag behövde bara lyfta luren när det var dax. Men för att följa linjen på tråden. Säljer min enastående jakthund till högstbjudande, ni får gräva upp den själva! Bra skärpa = folkilsk Tillgiven= söker inte ut. Underbar familjehund=tigger vid bordet
Publicerat Juli 28, 200917 yr Jag ska inte sälja någon av mina givetvis, detta är ju en liten skojtråd bara, helt appropå alla lustiga annonser man kan hitta på diverse annonssiter Skulle jag annonsera på riktigt, så inte fridens dagar skulle annonsen se ut som ovan heller :D Jag tycker den första bilden med tillhörande bildtext är helt klockren OM du ska sälja kan du väl höra av dig ...
Publicerat Juli 28, 200917 yr Författare OM du ska sälja kan du väl höra av dig ... Du hamnar i så fall på köplats nr 4
Publicerat Juli 28, 200917 yr Hittade inte så många sälj bilder tyvärr men här kommer några Snygg hane med hela 4tänder i munnen Perfekt tik för trofe jägaren mycket försiktig med viltet En tik med väldigt vacker svans
Publicerat Juli 28, 200917 yr Fäller sparsamt endast 2 ggr/år Fäller två gånger om året hur lång är varje period när den fäller 6 månader eller kortare.
Publicerat Juli 28, 200917 yr Gangster bortskänkes mot annonskostnad. Önskar komma till dig som inte bryr dig om att: ... han tar harspåret från fel håll: ... inte är särskilt fotogenique: ... han kan inta perversa positioner: ... har blygsam skäggväxt: ... äter valpar: Men han är en hejare på att: ... samla ved: Till sist: Enligt SKK:s regler får inte valpar säljas under åtta veckors ålder. Detta kan ej garanteras, då han mognadsmässigt inte har lämnat valplådan än.
Publicerat Juli 28, 200917 yr Gangster bortskänkes mot annonskostnad. Önskar komma till dig som inte bryr dig om att:Men han är en hejare på att: ... samla ved: Till sist: Enligt SKK:s regler får inte valpar säljas under åtta veckors ålder. Detta kan ej garanteras, då han mognadsmässigt inte har lämnat valplådan än. bäst hitills
Publicerat Juli 28, 200917 yr Kamphund i sina bästa år som även ibland kan dra till med ett mys Skäller även björn !
Publicerat Juli 28, 200917 yr Författare Fast den ser ju hur mysig som helst ut, så den skulle nog vara lättsåld med den bilden
Publicerat Juli 28, 200917 yr Trogen följeslagare säljes! (.. fast bara ibland...) Bra på vattenspaning och fribrottare på elitnivå!
Publicerat Juli 28, 200917 yr Tyst, städad o väluppfostrad bytes mot frimärksamling..! Ej tiggande wachtel bytes mot diskmaskin.. Ung snygg påskinspirerad byracka kan bytas mot hjälp med konventering till annan religon...
Publicerat Juli 28, 200917 yr Uttråkad Borderterrier säljes till nå'n som inte är lika noga med jakttiderna som min nuvarande husse... Kräver permanent tillgång till katt, grävling eller räv 365/24/7!
Publicerat Augusti 1, 200917 yr Hundrädd Vorsteh bytes mot katt. Översexuell Vorsteh med "sängkammarblick" säljes pga allergi eller annat...