Publicerat Juli 28, 200916 yr Hejsan! Söker efter ett vilthägn/hjorthägn som jag blivit tipsad om. Dock har namnet på hägnet kommit bort i huvet på han jag frågade. Det ska ligga i/kring Kalmar och Emån ska rinna genom hägnet om jag fattat det rätt. Det ska vara på cirka 200Ha och det ska vara tillåtet att släppa hund i det enligt uppgift. Har googlat på Emån + Vilthägn och Emån + Hjorthägn men inte fått några vidare träffar. Någon som vet vad jag är ute efter så skicka gärna ett PM eller lägg hemsidan här i tråden! Tack på förhand! MVH/Jocke
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Hejsan!Söker efter ett vilthägn/hjorthägn som jag blivit tipsad om. Dock har namnet på hägnet kommit bort i huvet på han jag frågade. Det ska ligga i/kring Kalmar och Emån ska rinna genom hägnet om jag fattat det rätt. Det ska vara på cirka 200Ha och det ska vara tillåtet att släppa hund i det enligt uppgift. Har googlat på Emån + Vilthägn och Emån + Hjorthägn men inte fått några vidare träffar. Någon som vet vad jag är ute efter så skicka gärna ett PM eller lägg hemsidan här i tråden! Tack på förhand! MVH/Jocke Vet inte vad det heter, men det ligger i Mönsterås Kommun strax söder om första infarten till Påskallavik. Fick heller inga vidare träffar.. Mvh Johan
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Författare Om jag lyckats få rätt information så är det detta stället. Emsherrgård MVH/Jocke