Publicerat Juli 31, 200916 yr Idag firar vi 10år som man och hustruVille bara skryta lite Grattis! Vi har våran i november... Frugan lovade mig en Rolex Daytona II till 10-års dagen, men jag tror det skiter sig om jag skall vara ärlig
Publicerat Juli 31, 200916 yr Grattis alla som håller ihop! Blir som deprimerad av alla som gör slut stup i kvarten
Publicerat Juli 31, 200916 yr grattis! det är alltid härligt med par som arbetar på sitt förhållande 10 år är lång tid men flyger som vinden när man har roligt och trevligt. /Kalle
Publicerat Juli 31, 200916 yr Grattis Kanske dax att påminna om att du älskar henne då eller är du som många män att du hör av dig om det blir någon förändring
Publicerat Juli 31, 200916 yr Författare Ett stort tack till er alla....att jag älskar henne påminner jag om snudd på varje dag faktiskt
Publicerat Juli 31, 200916 yr Grattis till dina 10 första år som gift. Firade min 10 årsdag för 15 år sedan och har samma underbara förstående hustru fortfarande.
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Grattis själv har jag ............ (rycker av mig ringen för att tjuvläsa gravyren)...... 2 år kvar