Publicerat Augusti 1, 200916 yr Projekt Miss Piggy:startar ett nytt projekt att omvandla Miss Piggy till en duglig jakt hund. fick överta en övergödd grå hunds tik förra måndan som jag ska göra till en jakthund, ålder lite över ett år ,älg intresse finnes (testade själv i torsdags)men som sagt var inge kondition så man får se om ett par veckor hur det går samt om man skulle hitta papprena till hund skrället eller om dett blir ett pa nya handskar. roger över , roger ut
Publicerat Augusti 23, 200916 yr Författare uppdatering! 3 ståndskall sen senast inte dåligt för en hund som varit fast kedjad hela livstiden.
Publicerat December 8, 200916 yr Författare här är ett littet test jag gjorde med gråhunden i höstas,ganska slö hund
Publicerat December 8, 200916 yr här är ett littet test jag gjorde med gråhunden i höstas,ganska slö hund härlig finska söt hund såg ut som om dom tanssa tango med varandra