Publicerat Augusti 3, 200916 yr Som sagt, Skåning från nord-västra hörnet nära havet som jag älskar. Älskar skogen men skulle inte klara av att bo där. Jägare sen barndomen. Men är nog egentligen mera flugfiskare även om jag jagar ganska flitigt i prioder. Främst Högvilt så som älg, gris men tycker det kan vara lika spännande att smyga på en kråka ibland. Känner mig som 30 men är betydligt äldre. "nick name" Skåningen fick jag uppe i Jämtland där jag jagade älg många år ihopa med min far och lille bror. Pågående project. Belysning på grisåtlarna, skall vara klart och fungerande till vintermörkret kommer. Skjutledare sen många år på grisbanan. Älskar när det SMÄLLER högt och mycket
Publicerat Augusti 3, 200916 yr Hej och välkommen med den bilden känns det som du passar i i sällskapet här på forumet. Lasse
Publicerat Augusti 3, 200916 yr Välkommen jägare, flugare o svampsamlare Du skulle som jag varit född på grottmännens tid
Publicerat Oktober 3, 200916 yr Författare Hej och välkommen med den bilden känns det som du passar i i sällskapet här på forumet. Lasse Tack, känns tryggt.
Publicerat Oktober 3, 200916 yr Författare Välkommen jägare, flugare o svampsamlare Du skulle som jag varit född på grottmännens tid Jo du, ibland känns det som man lever i fel årtusende så man får göra så gott man kan av det
Publicerat Oktober 3, 200916 yr Författare Hej på er. Har totalt missat att tacka för mitt varma motagande så nu gör jag det. TACK ALLA. (Inte som jag är oförskämd)
Publicerat Oktober 23, 200916 yr välkommen! ( detta kan se ut som spam, men nej detta är bara en loophole )