Publicerat Augusti 3, 200916 yr Grytjakt sökes främst i skåne-blekinge och södra småland. Grävling eller räv går bra vilket som!
Publicerat Augusti 5, 200916 yr Författare Grytjakt sökes främst i skåne-blekinge och södra småland. Grävling eller räv går bra vilket som! Ingen som vill bli av med några grävlingar/rävar?
Publicerat Augusti 5, 200916 yr Grytjakt sökes främst i skåne-blekinge och södra småland. Grävling eller räv går bra vilket som! Du kan få komma o ta kål på några grävlingar till mig om du vill. Marken ligger vid Hammenhög i Skåne.
Publicerat Augusti 5, 200916 yr Fasen då är ju du helt nära dig jag ska om nån vecka :-) Jag ska till Hannas. //Roggman66
Publicerat Augusti 6, 200916 yr Författare Var finns du?Känns Vetlanda som för långt? /Lasse Har väl ca 15mil att åka, har du många gryt? Dom bör vara grävbara, ej sten och blockgryt.
Publicerat Augusti 6, 200916 yr Författare Du kan få komma o ta kål på några grävlingar till mig om du vill. Marken ligger vid Hammenhög i Skåne. Hur ser gryten ut? är dom grävbara eller är det stengryt?
Publicerat Augusti 6, 200916 yr Har väl ca 15mil att åka, har du många gryt?Dom bör vara grävbara, ej sten och blockgryt. Vet om 2 st på rak arm och de är i åkerkanter, lett borde vara lätt att gröva det andra är det värre med. /Lasse
Publicerat Augusti 6, 200916 yr Hur ser gryten ut? är dom grävbara eller är det stengryt? Grytet liger i åkerkanten och visst ligger det nån sten där men inte väldigt många, det är ju inte småland.....
Publicerat Augusti 6, 200916 yr Fasen då är ju du helt nära dig jag ska om nån vecka :-) Jag ska till Hannas.//Roggman66 Å va ska du i Hannas?
Publicerat Augusti 6, 200916 yr Å va ska du i Hannas? Syrran har flyttat dit för 2 år sen (tror jag). Gustavsson heter hennes snubbe.
Publicerat Augusti 7, 200916 yr Syrran har flyttat dit för 2 år sen (tror jag). Gustavsson heter hennes snubbe. Det är väl knappt nån jaktmark till det huset, har du inte bättre saker för dej då (typ bockjakt)?
Publicerat Augusti 7, 200916 yr Hur ser gryten ut? är dom grävbara eller är det stengryt? Inte sugen?