Publicerat Augusti 4, 200916 yr Författare Vid sista vapenköpet (Rem. 700 BDL) så sitter ett Recknagel hakmontage monterat på bössan. Det sitter ett Recknagel för normal kikarsikte på bössan nu och sedan följde det med baser och klackar för 56 mm okular samt ett par klackar till med samt ett par ringar med en skruv på vardera sida på övre ringhalvan. Övriga ringar har 2 skruvar på vardera sida. 1. Ska jag sälja det som är över el. byta det mot något annat? 2. På min andra Remington 700 BDL sitter det stålklackar och stålringar som jag är nöjd med. 3. På den Rem.bössan som ska pipas om till 416 Rem mag ska det på ett lågt montage. Allt detta ska passa till Rem. 700 BDl och om det passar till någon mer bössmodell ifrån remington vet jag inte. Jag är tacksam för all hjälp och råd jag kan få i denna fråga! Jag kan lägga in ett foto på grejerna imorgon!
Publicerat Augusti 5, 200916 yr Författare Vid sista vapenköpet (Rem. 700 BDL) så sitter ett Recknagel hakmontage monterat på bössan. Det sitter ett Recknagel för normal kikarsikte på bössan nu och sedan följde det med baser och klackar för 56 mm okular samt ett par klackar till med samt ett par ringar med en skruv på vardera sida på övre ringhalvan. Övriga ringar har 2 skruvar på vardera sida. 1. Ska jag sälja det som är över el. byta det mot något annat? 2. På min andra Remington 700 BDL sitter det stålklackar och stålringar som jag är nöjd med. 3. På den Rem.bössan som ska pipas om till 416 Rem mag ska det på ett lågt montage. Allt detta ska passa till Rem. 700 BDL och om det passar till någon mer bössmodell ifrån remington vet jag inte. Jag är tacksam för all hjälp och råd jag kan få i denna fråga! Jag kan lägga in ett foto på grejerna imorgon! Detta är grejorna som följde med löst utöver siktet med fästen på bössan.