Publicerat Augusti 8, 200916 yr fins de ng älgbana i eller runt alingsås som jag har missat eller är de närmaste gråbo eller skeplanda????
Publicerat Augusti 8, 200916 yr fins de ng älgbana i eller runt alingsås som jag har missat eller är de närmaste gråbo eller skeplanda???? Hej Johan. Det finns en i Alingsås på bolltorp.Även hagelbana finns.... Alingsåsortens Jaktskytteförening heter den. Jag kan skicka namn och nummer till någon instruktör om du vill.. Peter
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Författare Alingsåsortens Jaktskytteförening heter den. Jag kan skicka namn och nummer till någon instruktör om du vill.. okej.. va uppe å kolla på bolltorp men hittade bara långhållsbanor. men jag tror dig så du får gjärna pm'a mig med nam å nummer känns lite sjukt att man ska va tvungen att åka sverige runt bara för att döda en å annan pappälg ha dé
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Författare tack peter för hjälpen nu vet jag att den är öppen på lördagar 14- 16
Publicerat Augusti 9, 200916 yr tack peter för hjälpen nu vet jag att den är öppen på lördagar 14- 16 Då kanske vi syns där någon gång.... Peter
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Författare Då kanske vi syns där någon gång.... kanske vi gör. om jag hittar dit vill säga
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Eniro's och Hitta.se's flyfoton har blivit jäkligt trevliga och är skitbra för att granska skjutbanor. Så här har du en länk till den. Bara att zooma ut och gå över till karta så kan du inte missa den sedan. http://kartor.eniro.se/query?mop=aq&ma...mp;what=map_adr