Publicerat Augusti 8, 200916 yr Köper min ammo av en som har tillstånd att sälja handladdat, använder 6,5x55Ballistic-tip 120g,850m/s. Han har bytt hylsor från Norma till S&B, kan det påverka precision/träffläge?? Ska givetvis provskjuta, men nyfiken på hur stor betydelse hylsorna har.
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Köper min ammo av en som har tillstånd att sälja handladdat, använder 6,5x55Ballistic-tip 120g,850m/s. Han har bytt hylsor från Norma till S&B, kan det påverka precision/träffläge?? Ska givetvis provskjuta, men nyfiken på hur stor betydelse hylsorna har. Jag laddar själv aldrig S&Bhylsor.. dom har en förmåga att spricka, och de kan vara lätt att missa en sån spricka.
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Författare Jag laddar själv aldrig S&Bhylsor.. dom har en förmåga att spricka, och de kan vara lätt att missa en sån spricka. Dom här är nya.
Publicerat Augusti 8, 200916 yr I värsta fall kan dom inte skjuta bra i ditt vapen. Att byta hylsa mellan olika märken kräver i regel en ny utprovning av laddning.
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Författare I värsta fall kan dom inte skjuta bra i ditt vapen. Att byta hylsa mellan olika märken kräver i regel en ny utprovning av laddning. Tackar för infon, pöjkar! Ska bli intressant och se hur den skjuter..............