Publicerat Augusti 8, 200916 yr Köpte en gammal Baikalbock i vintras och har skjutit 10 tal serier på trapbanan legat på 10-12 i snitt med påföljd att självförtroendet har varit på botten, visst den sitter väl inte som en fläskläpp direkt men tycker jag borde kunna skjuta hyffsat ändå. Var iväg till skjutbanan idag då stod det en Beretta 682 med föreningens namn i vapenstället kände på den kändes rätt bra tog den och gick ner till trapbanan och sköt en omgång 19 träff!!visst det är inget att skryta med men efter mina usla resultat så kände jag mig som en världsmästare så nu åker baikalen ut. Har faktiskt inte insett hur viktigt det är att en hagelbössa passar förut men nu har jag lärt mig min läxa.
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Synd att en sån bössa som Baikal åker ut......du skulle "bara" modifierat om kolven lite med en sticksåg/motorsåg så hade du börjat träffa lika bra som med berettan.....
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Synd att en sån bössa som Baikal åker ut......du skulle "bara" modifierat om kolven lite med en sticksåg/motorsåg så hade du börjat träffa lika bra som med berettan..... +1 dont join the darkside
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Författare +1 dont join the darkside Ni kanske har rätt, jag får starta upp jonseredarn och prova
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Ni kanske har rätt, jag får starta upp jonseredarn och prova Hör nu på unge man! Lite lokalpatriotism om jag får be, här är det Husqvarnasågar som gäller!
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Hör nu på unge man! Lite lokalpatriotism om jag får be, här är det Husqvarnasågar som gäller! Patriotism är aldrig fel!