Publicerat Augusti 26, 20214 yr 1 hour ago Hipshot sa: Och skär man i fina puppor så är man anal och jaktljum Ja jag har ju inte Jaktdamp som vissa andra 🤔
Publicerat Augusti 26, 20214 yr Detta är en populär post. Inte för att avbryta er avancerade konversation.. men fasiken vad man längtar nu då! =D
Publicerat Augusti 27, 20214 yr Detta är en populär post. 10 hours ago sexfemåtta sa: Inte för att avbryta er avancerade konversation.. men fasiken vad man längtar nu då! =D Jag förstår det. Gås jakt i ligg gömsle är en av jakt formerna jag vill prova innan jag lägger näsan i vädret. Många suktar efter stor oxen men älgjakt är bara tristess och väntan. Fågel jakt är den absoluta favoriten bara att gratulera!!
Publicerat Augusti 27, 20214 yr 11 hours ago sexfemåtta sa: Inte för att avbryta er avancerade konversation.. men fasiken vad man längtar nu då! =D Ja dom ifrån norra delen av stockholm vill ju svänga sig med fina ord Men jag hoppas dina nya fina hagel sammanträffar med gäss så du får höra dem dunsa i marken, en varning bara ... det är beroendeframkallande, och just Gåsjakt ifrån liggömsle är nåt inom fågeljakt jag inte provat och tillika andra suktar efter. Liknande upplägg vid jakt på skarv har provats med stor framgång. skitjakt på dig
Publicerat Augusti 27, 20214 yr 1 hour ago, culot said: Ja dom ifrån norra delen av stockholm vill ju svänga sig med fina ord Men jag hoppas dina nya fina hagel sammanträffar med gäss så du får höra dem dunsa i marken, en varning bara ... det är beroendeframkallande, och just Gåsjakt ifrån liggömsle är nåt inom fågeljakt jag inte provat och tillika andra suktar efter. Liknande upplägg vid jakt på skarv har provats med stor framgång. skitjakt på dig Haha😄 tack du!
Publicerat Augusti 27, 20214 yr 17 hours ago sexfemåtta sa: Inte för att avbryta er avancerade konversation.. men fasiken vad man längtar nu då! =D Du etablerar dej fint på forumet Skitjakt!
Publicerat Augusti 27, 20214 yr 5 minutes ago, Hipshot said: Du etablerar dej fint på forumet Skitjakt! Haha, tack! Fick dock precis besked att bonden inte har tröskat klart än på tänkta gåsjaktmark, så det kan komma att dröja en vecka till. Spelar dock inte hela världen av roll, det kanske blir annan jakt till helgen isf istället isf! Och då kan jag ju panga lerduvor en vecka till sålänge!...
Publicerat Januari 10Jan 10 6 hours ago offire sa: Är det närhåll ? Ser ut som det träffar jävligt hårt 😬😬
Publicerat Januari 10Jan 10 Shotkam förstorar så det gör att det ser nära ut jag tyckte det kändes som lagom avstånd typ 20m mer eller mindre
Publicerat Januari 11Jan 11 19 hours ago offire sa: Shotkam förstorar så det gör att det ser nära ut jag tyckte det kändes som lagom avstånd typ 20m mer eller mindre Nu var det ett tag sen jag pillade med min kamera men ställer du in den där förstoringen själv? Manuellt så att säga i kamerans inställningar?
Publicerat Januari 11Jan 11 Du kan inte själv ställa in zoomen den är på 4X farten på filmen saktas ner 1/3 när den sparas det kan man ändra jag skulle filma idag men det var för kallt(-10) det går bara ner till 3+ grader ca