Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Swarovski reklamation

Featured Replies

Publicerat

Hej! Har en 6 månader gammal Swarovski 2,5-10*56 som belysningen gick sönder i. Det var inte adaptern, har skickat in den på reklamation. Min fråga är har någon varit med om det tidigare? Hur lång tid tog det till ni fick kikaren tillbaka? Kan man kräva att återförsäljaren skjuter in kikarn o bössan igen?

Publicerat

Kan man kräva att återförsäljaren skjuter in kikarn o bössan igen?

Nej, han var ju inte ansvarig för den i första läget, därtill, vet du om det att inskjutningen är något personligt, att två olika personer kan ha en diff i träffläge på grund av hur de håller vapnet, formen och att det är förkastligt att låta andra ansvara för det som medför att du träffar det du siktar på.

Nåväl Swaro brukar vara snabba på att bli klara, du bad inte om en ersättnings/låne tub för den tid du står utan?

/Chris

Publicerat

Givetvis vet jag att det kan skilja, men i vilket fall så är den grovinställd. Bad även om en lånetub under väntetiden men det fick jag inte. Man blir ju lite rädd att man ska missa halva jaktsäsongen på grund av kikaren. Pürschen klarar jag med svärfars bössa. Du har inte en aning det brukar ta flera månader eller veckor? Det värsta är att man trodde man köpte det bästa (finns säkert många som tycker annorlunda) och så håller den inte längre än ett par månader.

Publicerat

Vet inte när du skickar in hela tuben , jag skickade in min belysningsdel och det gick fort typ en vecka eller så -_-

Publicerat

Har för mig att det tog ca sex veckor t.o.r Swaro.

Jag kan dock glädja dig med att jag nästan säkert kan säga att du kommer att bli nöjd med ditt sikte.

Publicerat

Ja nöjd med kikaren är jag redan, det är så typiskt att belysningen skulle gå sönder då jag precis skjutit in den med ny ammunition. Och 4 veckor innan pürschen. Enligt återförsäljaren så hade de aldrig varit med dom att kikaren varit sönder innan utan att det i så fall brukade vara adaptern.