Publicerat Augusti 9, 200917 yr Satt och tröck lite sömnigt på en av hundarnas leksak förr och då kom ja på, den kunde man ju fram ett hyffsat ångestläte med. Någon som gjort samma sak som jag? Men de jag undrar mest är om någon vet av någon lätt och smidig metod så man kan få fram ett starkt muspip? utan att behöva köpa pipen. Alltså homestuff grejer som man kan använda.
Publicerat Augusti 9, 200917 yr Satt och tröck lite sömnigt på en av hundarnas leksak förr och då kom ja på, den kunde man ju fram ett hyffsat ångestläte med. Någon som gjort samma sak som jag? Men de jag undrar mest är om någon vet av någon lätt och smidig metod så man kan få fram ett starkt muspip? utan att behöva köpa pipen. Alltså homestuff grejer som man kan använda. Jag hitta en utav sonens leksaker som låter riktigt bra:) men han gillar den så jag hade inte hjärta att ta den ifrån han. leksaker till både hundar och barn har coola leksaker som låter och som jag tror iaf att man kan använda i jakten:)
Publicerat Augusti 9, 200917 yr Författare Jag hitta en utav sonens leksaker som låter riktigt bra:) men han gillar den så jag hade inte hjärta att ta den ifrån han.leksaker till både hundar och barn har coola leksaker som låter och som jag tror iaf att man kan använda i jakten:) barn glömmer bort saker så lätt