Publicerat Augusti 9, 200916 yr Hej! Är en kille på 27 år som är bosatt och jagar i och runt Växjö. Mitt stora intresse är att vaka på gris men missar sällan ett jakttillfälle som bjuds på annat vilt. Har tyvärr ingen hund men är på gång med att skaffa en. Har läst era tankar och åsikter ett tag och ser fram emot att kunna delta i era diskussioner. MVH Erik
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Välkommen! Är lite nyfiken på varför nya medlemmar har vokaler i sina smeknamn... Varför har du, ERIKB, stora istället för SMÅ bokstäver? Skrek du när du skrev eller? Mvh Dundret
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Välkommen! Är lite nyfiken på varför nya medlemmar har vokaler i sina smeknamn... Varför har du, ERIKB, stora istället för SMÅ bokstäver? Skrek du när du skrev eller? Mvh Dundret Haha inte en aning... tittade nog lite på vad andra hette och hur de skrev... lade inte ner mycket tid på att reflektera över detta. Brist på fantasi får jag nog skylla på
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Välommen. Kul med fler Krononbergare. "I och omkring Växjö", är du möjligen kommunjägare?
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Haha inte en aning... tittade nog lite på vad andra hette och hur de skrev... lade inte ner mycket tid på att reflektera över detta. Brist på fantasi får jag nog skylla på Okej...