Publicerat Augusti 9, 200916 yr Hittade en 9,3a på blocket, en bekant som äger den så jag fick förtur Ska bara käka sen ska jag åka o kolla på den. http://www.blocket.se/jonkoping/9_3_57_229...m?ca=17&w=3 Någon som har koll på Geco vapen? /Lasse
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Hittade en 9,3a på blocket, en bekant som äger den så jag fick förtur Ska bara käka sen ska jag åka o kolla på den. http://www.blocket.se/jonkoping/9_3_57_229...m?ca=17&w=3 Någon som har koll på Geco vapen? /Lasse jaså du bestämde dig för den
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Siså så har man blivit ägare till en 9,3x57 /Lasse grattis ingen kaliber jag skulle välja men den är säkert jävligt bra till mkt vilt!
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Välkommen i gänget, klart du ska ha en 9,3x57a , nu vill vi ha bilder
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Författare Var det den man fick så förbenat mycket ammo med?// Gabbe japp det var den... OK ska kliva ner o ta ett par bilder. /Lasse
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Spännande och grattis! Är även jag lite smått fundersam på 9,3x57 då 8x57 är en så utmärkt kaliber..
Publicerat Augusti 9, 200916 yr WOW Vilken skönhet, riktig m98, så vacker att man blir alldeles tårögd
Publicerat Augusti 9, 200916 yr ÅXÅ lite övnings ammo Ujuj va mycke kul du kan ha Var det kulstig på G? Bara att köpa laddverktyg nu då så har du ju hylsor till jaktammo för 10 jägarliv
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Författare jag var o sköt en idag,,,,,,, En ny är den 23, vi tar den på väg hem från jaktmarken, skit sugen på att gå den med 9,3an och öppna riktmedel Hylsor är numera inget problem.......................till 9,3x57 ska bara hitta en bra säljare på7x64 /Lasse
Publicerat Augusti 9, 200916 yr jag var o sköt en idag,,,,,,, En ny är den 23, vi tar den på väg hem från jaktmarken, skit sugen på att gå den med 9,3an och öppna riktmedel Hylsor är numera inget problem.......................till 9,3x57 ska bara hitta en bra säljare på7x64 /Lasse Kuljaktstig den 23:e? Får man fråga var nånstans detta evenemang äger rum?
Publicerat Augusti 9, 200916 yr Mmmm, mumma. Åt en sådan skönhet skulle jag beställt en grovfräst rak klassisk kolv med kindstöd från Boberg. Fräst ur en riktig fin valnötsbit naturligtvis. Sedan skulle jag ge kolven riktigt mycket kärlek, rikligt med olja och en röd Pachmayerkappa. 8 kantig pipa- dräggel
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Författare Kuljaktstig den 23:e? Får man fråga var nånstans detta evenemang äger rum? Den går av stapeln i Korsberga. Kan kolla mera vilka tider som gäller. /Lasse
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Författare Någon som har handladdat ? BTW, Fin bysse! Nope inte handladdat, fabriks ammo. /Lasse
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Den går av stapeln i Korsberga. Kan kolla mera vilka tider som gäller./Lasse Gärna det tack! Var i Björköby och sköt, förbaskat roligt slår hagelstigar med hästlängder
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Författare Gärna det tack! Var i Björköby och sköt, förbaskat roligt slår hagelstigar med hästlängder Var du där Vilken tid, jag gick redan vid 9 för att slippa stå i kö, det gick inte så bra för det var redan en mängd folk framför mig Men kul är det, skit kul skulle jag vilja säga.. Ska kolla Korsberga och återkommer med tid. /Lasse
Publicerat Augusti 11, 200916 yr Var där vid 10, 50min kö vid första stationen 3 tim för gå runt men det var visst nästan dubbelt så många som det brukar vara så det är ju inget man kan skylla arrangören för och det finns ju alltid nån man kan stå och ljuga med.
Publicerat Augusti 11, 200916 yr Välkommen i klubben tror inte jag behöver fixa hylsor. Är svårt att fixa för tillfället. Det är nästan värt 7,8 mil för att känna på skönheten någon gång. Bössan alltså. Lasse
Publicerat Augusti 11, 200916 yr Författare Välkommen i klubben tror inte jag behöver fixa hylsor. Är svårt att fixa för tillfället. Det är nästan värt 7,8 mil för att känna på skönheten någon gång. Bössan alltså. Lasse Vet inte om det är någon skönhet men det kan bli............ Vad är svårt? /Lasse