Publicerat Augusti 9, 200916 yr Är det någon som kan tala om för mig vad bifogad bild är för kranium!!!!
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Är det någon som kan tala om för mig vad bifogad bild är för kranium!!!! Det är ett alienkranium... Nej då, tycker det ser mer ut som ett bäckenben än ett kranium. Förmodligen inte utomjordiskt
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Får nog hålla med herr krok. tycker med att de liknar ett bäcken, rådjur kanske men vågar ej helt hundra säga...........
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Författare Låter roligare med Alien Kranium Ok Men fortfarande inget 100 % svar
Publicerat Augusti 10, 200916 yr 100 % bäcken, och jag tror också på rådjur. Även om det förstås kunde vara ett alienbäcken ...
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Här följer ett smakprov på innehållet i handboken: Närstrid? Gå mot ögonen!
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Författare Denna tråd blev så mycket bättre än vad jag hoppats på. Inte nog med att man har lodjur på marken i NV Skåne. Det kryllar av Aliens också. Borde man införa någon form av Viltvård eeh jag menar Alienvård. Och vad ska man åtla med??
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Denna tråd blev så mycket bättre än vad jag hoppats på. Inte nog med att man har lodjur på marken i NV Skåne. Det kryllar av Aliens också. Borde man införa någon form av Viltvård eeh jag menar Alienvård. Och vad ska man åtla med?? Sätt dig vid en kohage och vaka, förr eller senare behöver de fler kor att probe:a
Publicerat Augusti 11, 200916 yr Sätt dig vid en kohage och vaka, förr eller senare behöver de fler kor att probe:a Eller så binder du fast syrran eller någon annan bytbar kvinna så kommer nog aliens ska du se.