Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vårgårda utställningen 15 augusti

Featured Replies

Publicerat

Är det fler här inne som ska på utställningen på jakthundens dagar i Vårgårda nästa helg??

Ska ställa ut Molly i 4-6 månaders klassen utan större förhoppningar då svansen är för svängd :( men det är nyttig träning att komma ut bland så många hundar och folk.

Publicerat

Japp.

Ska ställa ut min alpländervalp...Får väl se vad dom säger om honom...

Peter

Publicerat

Ja. Vi ska dit med Daimler till kopovklubbens inofficiella utställning.

Publicerat

jo de ska vi allt å kolla in lite laikor inför nästa års troliga valp köp :ph34r: om de finns några vill säga. hittar ingen info om vilka hundar som kommer att finnas där. fins de ng snäll själ här som vet detta???

Publicerat

Men nu har de visst ändrat webadress. Info finns nu här istället:

http://www.sbak.nu/bassetvast/

Publicerat

Det vore kul att träffas och kolla på varandras hundar (och se hur vi ser ut i verkligheten) :D

Publicerat
  • Författare
Det vore kul att träffas och kolla på varandras hundar (och se hur vi ser ut i verkligheten) <_<

vore kul, vet ju i vilken ring ni håller till... heter hunden Daimler i pappret oxå? Kan på så vis "spåra upp" :huh:

Min lilla tjej heter Woodnob Bara Min i pappren och skulle visst ha katalog nr. 53. elller om man ska ha något annat känne tecken... förslag?

Publicerat
vore kul, vet ju i vilken ring ni håller till... heter hunden Daimler i pappret oxå? Kan på så vis "spåra upp" :)

Min lilla tjej heter Woodnob Bara Min i pappren och skulle visst ha katalog nr. 53. elller om man ska ha något annat känne tecken... förslag?

Han heter Normas Daimler på pappret. Hur mycket info har du fått egentligen :) Vi har inte ens fått vårt PM än, fast det skickades igår så vi bör ha fått det i dag...kan man hoppas.

Att gå på hundarnas utseende kanske är svårt men om vi hittar varandra i katalogen så vore det kanske enklast. Vet du om man kan köpa någon katalog på plats där alla hundar som ställs ut (även de inofficiella kopovarna) finns med?

Jag ska fundera på fler bra ideer för att känna igen varandra ^_^

Publicerat
  • Författare
Han heter Normas Daimler på pappret. Hur mycket info har du fått egentligen :) Vi har inte ens fått vårt PM än, fast det skickades igår så vi bör ha fått det i dag...kan man hoppas.

Att gå på hundarnas utseende kanske är svårt men om vi hittar varandra i katalogen så vore det kanske enklast. Vet du om man kan köpa någon katalog på plats där alla hundar som ställs ut (även de inofficiella kopovarna) finns med?

Jag ska fundera på fler bra ideer för att känna igen varandra :P

jo här kom infot i tisdags så jag är påläst ;) Då håller vi tummarna att ni fått erat PM i går eller idag.

Det brukar finnas katalog att köpa där och då ska ju ALLA hundar som ställs ut vara med...

Lär ju finnas en o annan jakthund som man först ska sålla bort innan man hittar rätt om vi bara ska gå efter hundarna :o

Publicerat
Är det fler här inne som ska på utställningen på jakthundens dagar i Vårgårda nästa helg??

Ska ställa ut Molly i 4-6 månaders klassen utan större förhoppningar då svansen är för svängd :) men det är nyttig träning att komma ut bland så många hundar och folk.

Ett tips! Ta med salva som lindrar mot getingstick... Hejdlöst med getingar förra året, både dottern och frun fick stick.

Publicerat
  • Författare
Ett tips! Ta med salva som lindrar mot getingstick... Hejdlöst med getingar förra året, både dottern och frun fick stick.

noterar: ta med salva mot getingstick.

klart det är ju rena kalaset för getingar o annat otyg när det är massa folk o drickor mm mm

Publicerat
jo här kom infot i tisdags så jag är påläst ;) Då håller vi tummarna att ni fått erat PM i går eller idag.

Det brukar finnas katalog att köpa där och då ska ju ALLA hundar som ställs ut vara med...

Lär ju finnas en o annan jakthund som man först ska sålla bort innan man hittar rätt om vi bara ska gå efter hundarna :o

Vi fick vår info igår, men det stod inget om i vilken ring vi ska vara. Det blir en rolig överraskning på lördag ^_^

Totalt är 15 kopovar anmälda, varav 5 valpar, och vi har nummer 8. Daimler är med i unghundsklassen och han är troligtvis den största (han är nog över 50 cm i mankhöjd) och gladaste kopoven där. Själv ser jag ut som på min profilbild, fast utan svärd och konstiga kläder :)

Vi kanske kan "byta" telefonnummer och ringa till varandra istället för att virra runt och leta :)

Vilken salva funkar bäst mot getingstick?

Publicerat
noterar: ta med salva mot getingstick.

klart det är ju rena kalaset för getingar o annat otyg när det är massa folk o drickor mm mm

Japp, sen finns det finfina bomöjligheter i alla gamla militära träbaracker.

Lycka till förresten!

Publicerat

Det ser ut som att vi klarar oss utan "getingsalva" (vad det nu är) , vi får nog ta med regnrock istället....suck.

Även bockpremiären ska det regna.

Publicerat
  • Författare
Det ser ut som att vi klarar oss utan "getingsalva" (vad det nu är) , vi får nog ta med regnrock istället....suck.

Även bockpremiären ska det regna.

suck, ja det verkar som det ska fortsätta regna <_< är välllldigt trött på detta regnande nu...

Publicerat
  • Författare
Vi fick vår info igår, men det stod inget om i vilken ring vi ska vara. Det blir en rolig överraskning på lördag :wacko:

Totalt är 15 kopovar anmälda, varav 5 valpar, och vi har nummer 8. Daimler är med i unghundsklassen och han är troligtvis den största (han är nog över 50 cm i mankhöjd) och gladaste kopoven där. Själv ser jag ut som på min profilbild, fast utan svärd och konstiga kläder <_<

Vi kanske kan "byta" telefonnummer och ringa till varandra istället för att virra runt och leta :mad:

Vilken salva funkar bäst mot getingstick?

fast har du dom kläderna på dig så lovar jag att jag hittar dig iallafall :):lol:

du har PM