Publicerat Augusti 11, 200917 yr hur många är det egentligen av er som bor i östergötland? någon från självaste norrköping kanske? själv bor man ju i norrköping.
Publicerat Augusti 11, 200917 yr Jag är från och uppvuxen i Vadstena Så man får väl kalla sig östgöte / Nicklas
Publicerat Augusti 11, 200917 yr Räknas det om man bor några meter från östgötagränsen? Och apropå Norrköping så åkte ni på spö i Västervik i kväll!!
Publicerat Augusti 11, 200917 yr Här är iaf en från grannstaden. Den som är lite finare och lite bättre. Linkeboda med andra ord
Publicerat Augusti 12, 200917 yr (jag räknar mig lite diskret som jägare här) Kommer ursprungligen från Ljungsbro men bor nu i Mjölby.
Publicerat Augusti 12, 200917 yr Född och uppvuxen i Örtomta socken boendes vid Ekenäs. Utvandrade som 18-åring, har inte återvänt för annat än jakt. /Christian
Publicerat Augusti 15, 200917 yr Bor i Krokek, och jagar på bägge sidor om länsgränsen som signaturen anger...