Publicerat Augusti 18, 200916 yr Hej! Mitt namn är Freddy, jag är 31 år och bosatt i norra uppland. Har jagat i drygt fem år och då mest älg, rådjur och fågel. Då norra uppland är ett "Lodjursbo" så jagar jag dessa med bra jaktkamrater i mars. Har köpt min första hund, en Wachtel som heter Gibson. Han är snart 18 veckor och han börjar bli lite av en taliban i huset. Men kul är det! Vi hörs!
Publicerat Augusti 18, 200916 yr Väkommen, kul med fler upplänningar. var i uppland håller du hus, har du tolv fingrar och kommer från Tierp som så många andra på den här sidan.
Publicerat Augusti 18, 200916 yr Författare Väkommen, kul med fler upplänningar. var i uppland håller du hus, har du tolv fingrar och kommer från Tierp som så många andra på den här sidan. HAA!! Nej lite länge norrut efter E4;an. Nej i Tierp uträttar man bara behov! T.ex. Jobbar, systemet
Publicerat Augusti 20, 200916 yr Jasså äntligen kom din presentation!! Om ni såg Jägarna fanns där en lite udda person som täljde träkolvar och hette Ove, man kan säga att Freddy är en Ove fast hos oss...
Publicerat Augusti 21, 200916 yr Författare Jasså äntligen kom din presentation!! Om ni såg Jägarna fanns där en lite udda person som täljde träkolvar och hette Ove, man kan säga att Freddy är en Ove fast hos oss... BAH!! Ne men va säger du! "Ove" är ju synonym med "Mickel" Det var länge sedan vi hämtade Mickel då han satt och täljde kolvar utanför Bennys Grill