Publicerat Augusti 18, 200916 yr Kom precis hem från skjutbanan, där plockade jag 37st fina, högst sannolikt engångsskjutna hylsor. Eftersom 7*57R inte är den vanligaste kalibern så kanske någon hugad handladdare är intresserad. Jag behöver inte ha betalt, bara portot så skickar jag med posten. mvh Markus
Publicerat Augusti 18, 200916 yr Kom precis hem från skjutbanan, där plockade jag 37st fina, högst sannolikt engångsskjutna hylsor. Eftersom 7*57R inte är den vanligaste kalibern så kanske någon hugad handladdare är intresserad. Jag behöver inte ha betalt, bara portot så skickar jag med posten. mvh Markus Du har PM!
Publicerat Augusti 21, 200916 yr Författare Hylsorna är i posten Ledsen Xillo, du skulle vart snabbare, men jag ska tänka då dig om jag hittar fler
Publicerat Augusti 21, 200916 yr Hylsorna är i posten Ledsen Xillo, du skulle vart snabbare, men jag ska tänka då dig om jag hittar fler Ska vara på hugget nästa gång
Publicerat Augusti 25, 200916 yr Hej,Markus. Vad gör du i min tunna!!! Den kalibern har ju jag på kombin,trode du visste det. Fredrik N
Publicerat Augusti 27, 200916 yr Ska vara på hugget nästa gång Jag har ett gäng Norma tomhylsor till 7x57R som du kan få istället. Du har PM.
Publicerat Augusti 27, 200916 yr Författare Hej,Markus. Vad gör du i min tunna!!! Den kalibern har ju jag på kombin,trode du visste det. Fredrik N Åfan, sorry Tänkte inte på att du kör med kombi numer, men om du varit mer på skjutbanan än på hockeyträning med ungarna kunde du plockat dem själv