Publicerat Augusti 20, 200917 yr Hej, finns det inte någon som skall fälla en rådjursbock snart,som kan sälja lite styckdetaljer till mig? jag har för avsikt att tävla i årets kock men saknar vissa detaljer! tunga och tarmen är viktigast. receptet skall vara inskickat senast 14 sept, så det är tight om tid. hör gärna av dig om du skall ut i skogen med bössan snart! jag betalar även för frakt osv. Mvh Robert
Publicerat Augusti 20, 200917 yr Hej, finns det inte någon som skall fälla en rådjursbock snart,som kan sälja lite styckdetaljer till mig?jag har för avsikt att tävla i årets kock men saknar vissa detaljer! tunga och tarmen är viktigast. receptet skall vara inskickat senast 14 sept, så det är tight om tid. hör gärna av dig om du skall ut i skogen med bössan snart! jag betalar även för frakt osv. Mvh Robert Rå materialet är nog inga problem att få fram, det jobbiga är logistiken från småland... /Lasse
Publicerat Augusti 20, 200917 yr Rå materialet är nog inga problem att få fram, det jobbiga är logistiken från småland.../Lasse Hej lasse nejdå! jag nöjer mig med frysta råvaror! dethar lär fungera! du plastar in ochstoppar råvarorna i frysen så att dessa blir djupfrysta frys även in 4-5 st frysklabbar stoppa sedan allt i 2-3 st vanliga konsumpåsar igenknutna en för en! lägg allt i en wellpappkartong som du tejpar igen. sen kan du skicka den via posten! det man skall tänka på är att det går iväg i början av veckan så paketet inte ligger vilande över helgen, samt att du lämnar paketet på eftermiddagen! jag står för alla omkostnader samt tar ansvar för om det inte skulle fungera! jag skickar pengar i förskott! tacksam för hjälpen Robert.
Publicerat Augusti 20, 200917 yr Hej lassenejdå! jag nöjer mig med frysta råvaror! dethar lär fungera! du plastar in ochstoppar råvarorna i frysen så att dessa blir djupfrysta frys även in 4-5 st frysklabbar stoppa sedan allt i 2-3 st vanliga konsumpåsar igenknutna en för en! lägg allt i en wellpappkartong som du tejpar igen. sen kan du skicka den via posten! det man skall tänka på är att det går iväg i början av veckan så paketet inte ligger vilande över helgen, samt att du lämnar paketet på eftermiddagen! jag står för alla omkostnader samt tar ansvar för om det inte skulle fungera! jag skickar pengar i förskott! tacksam för hjälpen Robert. Ok det borde gå att lösa, har inga Konsum kassar men det går nog med ICA istället. Ska försöka rengöra tarmen lite så att det inte är såååå myket kladd i den. Kan inget lova men jag ska se vad som händer i helgen, ev om frugan är ute o skjuter något idag eller morgon. /Lasse
Publicerat Augusti 20, 200917 yr Ok det borde gå att lösa, har inga Konsum kassar men det går nog med ICA istället.Ska försöka rengöra tarmen lite så att det inte är såååå myket kladd i den. Kan inget lova men jag ska se vad som händer i helgen, ev om frugan är ute o skjuter något idag eller morgon. /Lasse Låter Bra! Håll mig uppdaterad! mitt tel nr 0734-224444 R.
Publicerat Augusti 22, 200917 yr Hej hur går det med jakten? sitter och håller tummarna. var ute och plockade rönnbär i går! ett tillbehör jag skall ha i tävlingsrätten. i morgon skall det kokas gelé- hoppas på huvudråvaror till veckan!
Publicerat Augusti 23, 200917 yr Hej hur går det med jakten? sitter och håller tummarna. var ute och plockade rönnbär i går! ett tillbehör jag skall ha i tävlingsrätten.i morgon skall det kokas gelé- hoppas på huvudråvaror till veckan! Ev. kan du få råvaror från Vallentuna innan den 14:e. Jag hör av mig. //jonas