Publicerat Augusti 21, 200916 yr Eftersom det här med trädskällare är nytt för mig. Så vill jag veta, hur mycket behöver man camoflera sig?
Publicerat Augusti 21, 200916 yr Eftersom det här med trädskällare är nytt för mig.Så vill jag veta, hur mycket behöver man camoflera sig? vad jag har förstått är hela kroppen värt att kamoflera sig =) alltså händer + huvud. starka vita kontraster som rör sig är lätt synliga.
Publicerat Augusti 21, 200916 yr Författare vad jag har förstått är hela kroppen värt att kamoflera sig =) alltså händer + huvud. starka vita kontraster som rör sig är lätt synliga. Jo men måste det vara grönt eller går det bra med mörka färger som svrt och brunt
Publicerat Augusti 21, 200916 yr Jo men måste det vara grönt eller går det bra med mörka färger som svrt och brunt bäst är ju att ha samma färg som naturen man rörsig i, men mörk borde nog gå tror jag. om jag måste välja mellan svar toch brunt skulle jag ta brunt =) men helst nån "mossy oak" aniskts skydd