Publicerat Augusti 22, 200916 yr Jo det är ju jag! Niklas Löjtzén heter jag är 36 år 3 barn 5,10,12 och en snygg fru Och så min jaktkamrat Poppe en blandis Grå/Wachtel på 14 mån. Jagar i hjärtat av södermanland på ca 1400 ha, med tillgång på Kron,Älg,Gris,Rå och enstaka Dov. Ser mkt fram emot just denna jaktsäsong då det känns som den riktiga starten för Poppe...han var igång redan förra säs och visade gott gry redan då, med bla en dovhjort på sitt samvete (se bild) även kortare drev på älg och kron, några dödsök på gris hanns också med. När jag gjort tillräckligt med inlägg så kommer jaktdagbok öppnas där jag kommer försöka uppdatera vad som händer på mina/våra jakter hoppas DU kikar in då! Detta verkar vara ett bra forum där många jägare verkar husera..hoppas få nya vänner att diskutera och dela erfarenheter med.
Publicerat Augusti 23, 200916 yr Jag får väl hälsa dig välkommen jag också då det var jag som släpade in dig här