Publicerat Augusti 24, 200917 yr Tja som användarnamnet antyder så är dykning en av mina många hobbies. Uppväxt i Arjeplog med en jaktidiot till farsa :-) och då blir man ju lätt intresserad av annat. Men började ändå jaga lite sporadiskt i 20 årsåldern. Det gick ju liksom inte att motstå. Nu är jag 42 år och har två grabbar, 4 och 6 år som verkar arta sig bra map jakt. Den äldste ska få följa med och jaga rådjur nästa år. Drömmer om en strävhårig Vorsteh, gärna en stor hanhund, men reser 80+ dagar om året i jobbet så det får nog vänta tills jag är hemma lite mer. Och reser man så blir det förstås begränsat med jakt. Men nu väntar iallafall en veckas älgjakt i Sorsele i september. Och eventuellt har jag en mark på gång i skärgården med rådjur,sjöfågel och kanske säl (vilket passar bra med dykningen). Ja, och nu bor jag i Åkersberga men är alltid beredd på att åka en bit för att få jaga. /Mikael = Detstorabla (Min anropssignal på VHF är för övrigt oxå "Det stora blå"
Publicerat Augusti 24, 200917 yr Välkommen ! Kul med fler som gillar att vara en bit under vattenytan.
Publicerat Augusti 24, 200917 yr Hej och Välkommen! Kul me en till Åkersberga bo Bor dock inte där längre men har bott i 19 år. Mvh /Christer
Publicerat Augusti 24, 200917 yr Hej och välkommen! Om du vill dyka på vrak i Vättern någon gång så har jag kontakter (med båt med liftanordning för att plocka upp dykare ur vattnet).
Publicerat Augusti 24, 200917 yr Välkommen...det närmsta jag kommit dykning är att jag precis köpt en dyr dykarklocka men det verkar kul....fiska under ytan typ