Publicerat Augusti 24, 200916 yr Hej alla! Jag är en kille på 20 år som alltid varit intresserad av djur och natur. Har precis tagit jägarexamen och väntar bara på att lilla pappret ska trilla ner i brevlådan. Har velat ta jägarexamen tidigare men inte haft tid pga skola/fotboll. Men nu kände jag att det var dags och jag ser verkligen fram emot rolig och lärorik jakt mm i framtiden. Kommer från början från Upplands Väsby men bor nu i Sundbyberg. Trillade in på detta forum av en slump men första besöket fick mig att bli medlem. /Mattias
Publicerat Augusti 24, 200916 yr Hej alla!Jag är en kille på 20 år som alltid varit intresserad av djur och natur. Har precis tagit jägarexamen och väntar bara på att lilla pappret ska trilla ner i brevlådan. Har velat ta jägarexamen tidigare men inte haft tid pga skola/fotboll. Men nu kände jag att det var dags och jag ser verkligen fram emot rolig och lärorik jakt mm i framtiden. Kommer från början från Upplands Väsby men bor nu i Sundbyberg. Trillade in på detta forum av en slump men första besöket fick mig att bli medlem. /Mattias Välkommen.
Publicerat Augusti 24, 200916 yr Hej alla!Jag är en kille på 20 år som alltid varit intresserad av djur och natur. Har precis tagit jägarexamen och väntar bara på att lilla pappret ska trilla ner i brevlådan. Har velat ta jägarexamen tidigare men inte haft tid pga skola/fotboll. Men nu kände jag att det var dags och jag ser verkligen fram emot rolig och lärorik jakt mm i framtiden. Kommer från början från Upplands Väsby men bor nu i Sundbyberg. Trillade in på detta forum av en slump men första besöket fick mig att bli medlem. /Mattias Hej och välkommen hit
Publicerat Augusti 25, 200916 yr Hej alla!Jag är en kille på 20 år som alltid varit intresserad av djur och natur. Har precis tagit jägarexamen och väntar bara på att lilla pappret ska trilla ner i brevlådan. Har velat ta jägarexamen tidigare men inte haft tid pga skola/fotboll. Men nu kände jag att det var dags och jag ser verkligen fram emot rolig och lärorik jakt mm i framtiden. Kommer från början från Upplands Väsby men bor nu i Sundbyberg. Trillade in på detta forum av en slump men första besöket fick mig att bli medlem. /Mattias välkommen