Publicerat Augusti 26, 200916 yr Hej Jag har en miroku bock där det övre stifter hänger ut eller var man ska säga. Det fjädrar inte tillbaka så som det undre. Vad beror detta på? Är det risk att jag förstör vapnet om jag fortsätter att använda det annat än att man kan brytta stiftet? //kusinen
Publicerat Augusti 26, 200916 yr HejJag har en miroku bock där det övre stifter hänger ut eller var man ska säga. Det fjädrar inte tillbaka så som det undre. Vad beror detta på? Är det risk att jag förstör vapnet om jag fortsätter att använda det annat än att man kan brytta stiftet? //kusinen Risken är att du knäcker stiftet, de flesta har lösa stift så det är som regel inget fel mer än att den är lite skitig. Lämna in den på rensning. /T
Publicerat Augusti 26, 200916 yr Författare Risken är att du knäcker stiftet, de flesta har lösa stift så det är som regel inget fel mer än att den är lite skitig. Lämna in den på rensning./T Den var precis inne på rensning och jag har inte använt den efter det.. kan de ha glömt något när de satt ihop den igen?
Publicerat Augusti 27, 200916 yr Den var precis inne på rensning och jag har inte använt den efter det.. kan de ha glömt något när de satt ihop den igen? Reklamera /T