Publicerat Augusti 28, 200916 yr Hallå. Jakob Bengtsson heter jag, kommer från Köla i Värmland men flyttar nu till Skinnskatteberg för studier på SLU. Är 22 år och har precis börjat jaga i ordets mer fulla bemärkelse, har schasat älg i drev ett antal år (en syssla icke att förringa) men ska nu ut i markerna med skjutjärn i hand. I övrigt är jag intresserad av musik, mc, friluvsliv och scouting, mm. Hoppas kunna lämna detta forum klokare för varje gång jag varit här och ber er ödmjukast att ha lite tålamod med en nybörjare till i era skaror. Är det någon som undrar något så bara fråga på, finns ju inga dumma frågor men kan på förhand avslöja att jag inte vet hur man gör frigolit. Mvh. Bengt Jakob Bengtsson
Publicerat Augusti 28, 200916 yr Välkommen hit, gôtt med lite fler värmlänningar http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=14620
Publicerat Augusti 29, 200916 yr Välkommen Håller med MarkusR. Fler värmläningar Har du schasat älg i Köla så kanske du har gjort det till brorsan, han jagade älg där för några årsedan.