Publicerat Augusti 31, 200916 yr Kan det vara ett Nikko Stirling Nighteater???? Kolla på Racerbacks hemsida, dom säljer sådana.
Publicerat September 1, 200916 yr Författare Kan det vara ett Nikko Stirling Nighteater???? Kolla på Racerbacks hemsida, dom säljer sådana. Kan vara den.. men ser lite annorlunda ut.
Publicerat September 1, 200916 yr Då heter den Eberstarkt eller något annat sådant, det är en "dubiös" optik oaktat vilket, jag skulle säga kinajunk men det är bara min åsikt, livet är för kort för att stå ut med sekunda optik och högljudda kvinnor, därav är jag singel och jagar med de tre stora som optikval. /Christian
Publicerat September 1, 200916 yr Författare Då heter den Eberstarkt eller något annat sådant,det är en "dubiös" optik oaktat vilket, jag skulle säga kinajunk men det är bara min åsikt, livet är för kort för att stå ut med sekunda optik och högljudda kvinnor, därav är jag singel och jagar med de tre stora som optikval. /Christian ok
Publicerat September 3, 200916 yr livet är för kort för att stå ut med sekunda optik och högljudda kvinnor/Christian Dagens roligaste mening...
Publicerat September 4, 200916 yr Ett billigt sikte monterat på en dyr bössa, känns spontant som att ägaren till denna kombination har snålat in på fel saker
Publicerat September 4, 200916 yr Ett billigt sikte monterat på en dyr bössa, känns spontant som att ägaren till denna kombination har snålat in på fel saker Visserligen är bössan dyr....men jag tycker den har passande optik dom lirar ju ungefär i samma division /Micke
Publicerat September 4, 200916 yr Visserligen är bössan dyr....men jag tycker den har passande optik dom lirar ju ungefär i samma division /Micke
Publicerat September 21, 200916 yr livet är för kort för att stå ut med sekunda optik och högljudda kvinnor, därav är jag singel och jagar med de tre stora som optikval./Christian hahahaha +10