Publicerat September 2, 200916 yr och stackarn kom in till köket för en halvtimme sen med haltande framben som är svullen och hon börjar gråta direkt man försöker se vad är fel, bokade till vet och dit slipper vi 4 tiden. hoppas det nu inte är nåt allvarligare... ifall nån undrar vad tråden gör här så ger jag en bild då vi träna gryt hemma.
Publicerat September 2, 200916 yr Jag har för mig att katter som är lite oförsiktiga när de jagar råttor ofta blir bitna i frambenet. /Håkan H
Publicerat September 2, 200916 yr Författare Jag har för mig att katter som är lite oförsiktiga när de jagar råttor ofta blir bitna i frambenet./Håkan H kan nog lätt vara, kissuna mina har som vana att samla en liten musgravhem vid våran bakdörr
Publicerat September 2, 200916 yr Författare mellan läges rapport. katten är nerdrogad och sitter och filofiserar med hennes nya vän. han heter herr BärandeVägg. veterinären ringer imorron ifall det är nå fraktur, hans gissning är att katten har hoppat och stött benet, antingen fått en liten fraktur i benet eller stukat muskeln. bitmärken har vi inte hittat.
Publicerat September 2, 200916 yr Författare Hoppas katten kryar på sig och att det inte är något allvarligt.. tack tack , hoppas vi alla här hemma :/
Publicerat September 2, 200916 yr tack tack , hoppas vi alla här hemma :/ förstår det, alltid lika jobbigt när en familjemedlem blir dålig