Publicerat September 4, 200916 yr Hej! Jag och en kompis är intresserade av att jag bäver. Finns det någon här som kan tipsa om något bra ställe där man kan köpa sådan jakt. Eftersom man bor i Småland kan det vara svårt att åka till Norrland därför får Norra Värmland eller Dalarna sätta gränsen. Helst mellersta Sverige.
Publicerat September 4, 200916 yr Är det för långt till västernorrland? Har nog en kontakt där annars...
Publicerat September 5, 200916 yr Västernorrland är nog lite långt. Dessvärre men min tanke var om någon visste om en arrangör i mellersta Sverige. Tack ändå Erkon!
Publicerat September 5, 200916 yr Hej!Jag och en kompis är intresserade av att jag bäver. Finns det någon här som kan tipsa om något bra ställe där man kan köpa sådan jakt. Eftersom man bor i Småland kan det vara svårt att åka till Norrland därför får Norra Värmland eller Dalarna sätta gränsen. Helst mellersta Sverige. Södra Närke?
Publicerat September 6, 200916 yr närke är helt klart ett alternativ kan du specificera lite mer? Ska försöka att skicka dig ett PM