Publicerat September 5, 200916 yr Japp då var det dags att fara på älgjakt, skit jakt på er alla och ha en riktigt skön vecka utan fr... och ung... och alla plikter och krav. Själv kan jag säga att det ska bli riktigt skönt efter denna varma långa soliga tråkiga sommar att äntligen få känna natt frosten mellan tårna vid morgonpinkningen och äntligen få börja jaga igen! Livet är bra härligt endå!!!
Publicerat September 5, 200916 yr Själv så åker jag ner till skåne på torsdag och hoppas hitta några spetshjortar. Med lite tur så stöter jag kanske också på "mr Skogsbock" som gäckat mig en längre tid (hal som en ål)! Hoppas på bra väder. /Nissen
Publicerat September 5, 200916 yr hehe.. EeePC 8,5 timmars batteritid och comviq surf kontant, perfekt för tråkiga dagar på pass Andreas
Publicerat September 5, 200916 yr Japp då var det dags att fara på älgjakt, skit jakt på er alla och ha en riktigt skön vecka utan fr... och ung... och alla plikter och krav.Själv kan jag säga att det ska bli riktigt skönt efter denna varma långa soliga tråkiga sommar att äntligen få känna natt frosten mellan tårna vid morgonpinkningen och äntligen få börja jaga igen! Livet är bra härligt endå!!! Själv får jag vänta till på fredag då jag sätter mig i bilen och blåser 90 mil till jakten. Bara man inte får svininfluensa! /Mikael