Publicerat September 6, 200916 yr jag letar efter en billig drev kikare som e hyfsat bra några tips?? ska sitta på en heym sr20 helstock med 3006 som kaliber
Publicerat September 6, 200916 yr jag letar efter en billig drev kikare som e hyfsat bra några tips?? ska sitta på en heym sr20 helstock med 3006 som kaliber Har en Leupold 1-4x20 om du är intresserad. Bra skick. Skicka ett PM om du är intresserad.
Publicerat September 7, 200916 yr jag letar efter en billig drev kikare som e hyfsat bra några tips?? ska sitta på en heym sr20 helstock med 3006 som kaliber Tjena! Kan rekomendera Trijicon. Mvh/Christer
Publicerat September 7, 200916 yr Meopta meostar 1-4x22. Har själv en sådan belyst. Måste säga att siktet känns ruskigt prisvärt! Letar du efter biligare alternativ så blir det väl ett standardsvar: Kolla efter en bagagnad kikare av bättre kvalisort. Om du nöjer dig med ett som inte är belyst finns riktigt många trevliga, begagnade kikare till bra pris, typ leupold VXIII 1-5x20. Vad du än gör så köp inget kinajunk för det kommer du bara att ångra. Lycka till i optikträsket!!!
Publicerat September 8, 200916 yr aimpoint sitter de på min puffra när de gäller den sortens jakt.. funkar kanon och är billig!