Publicerat September 6, 200916 yr Current, duttar över till average men det är ju inte det intressanta eller hur? Kul att du faller vidare ner i teknik skyttet. /Chris
Publicerat September 6, 200916 yr Författare Kul att du faller vidare ner i teknik skyttet. De som känner mig vet ju att detta med prylar är helt likgiltigt för mig.... Eller rättare sagt, jag gillar prylar men en vindmätare är inte något jag blir upphetsad av. Men allvarligt, om jag någonsin skall kunna begripa hur vinden påverkar kulbanan måste jag ha svart på vitt hur mycket det blåser för att kunna samla erfarenheter och lärdom. Just nu är jag på läget "då båste det lite från höger så träffarna smet iväg några centimeter åt vänster" och det är lite för såsigt för att jag skall vara nöjd. Mitt mål med min .308 är att ALLTID kunna träffa ett spelkort på 200 meter vid liggande skytte frutsatt att det inte blåser storm - med en timmes förberedelser om så krävs men likväl med första skottet - så det var bara att falla till föga.