Publicerat September 6, 200916 yr Äntligen har vi hämtat valpen! Hon är så söt, det går knappt att beskriva! Förresten så är det en västsibirsk laika! När vi var där så var hon ganska aktiv, sprang och busade med en av de äldre laikorna. När vi åkte med bilen pep hon ett tag sov ett tag osv. Det var i vilket fall inte nån hemsk hemfärd. När vi väl var hemma så gick vi lite med henne hon följde efter oss. Hon var lite små rädd men inget större. När vi gick in så gnällde hon lite grann men tillslut så somna hon på en filt, hon sover nu Jag bara måste lägga in bilder på henne ni kommer inte kunna slita era blickar från henne
Publicerat September 6, 200916 yr Grattis, va kul, jag blir såååå grymt sugen på hund så fort jag ser alla goa valpar.
Publicerat September 6, 200916 yr Författare Grattis, va kul, jag blir såååå grymt sugen på hund så fort jag ser alla goa valpar. Det förstår jag De är ju så OTROLIGT söta
Publicerat September 6, 200916 yr Härligt, vilken sötnos ! Grattis ! Det är en jobbig men härlig tid att ha valp, synd att de växer upp till slyngelfasonsåldern så fort..
Publicerat September 7, 200916 yr Äntligen har vi hämtat valpen! Hon är så söt, det går knappt att beskriva! Förresten så är det en västsibirsk laika!När vi var där så var hon ganska aktiv, sprang och busade med en av de äldre laikorna. När vi åkte med bilen pep hon ett tag sov ett tag osv. Det var i vilket fall inte nån hemsk hemfärd. När vi väl var hemma så gick vi lite med henne hon följde efter oss. Hon var lite små rädd men inget större. När vi gick in så gnällde hon lite grann men tillslut så somna hon på en filt, hon sover nu Jag bara måste lägga in bilder på henne ni kommer inte kunna slita era blickar från henne Grattis till valpen! Man har lite svårt att fatta att en så'n liten söting om inte allt för lång tid ska ge sig i kast med skogens djur med liv och lust. Hoppas att den blir en jävel på katt, har träffat några laikor som hellre jagar "tass-djur" än klövvilt.
Publicerat September 7, 200916 yr Kul! Ser ju bra ut. Har ju sett en ur förra kullen och den var väl inte så bra exteriört.
Publicerat September 7, 200916 yr grattis! väldigt söt! men jag vill också ha huuund om calle fille också får ha en
Publicerat September 7, 200916 yr Författare Tack allihopa Det är verkligen jättekul! Radium - Nu har du i vilket fall ett bra argument! det är bara säga att jag får ha en jakthund så är problemet ur världen! Mvh!