Publicerat September 7, 200916 yr Letar efter en ny bössa, och föll lite för browning x bolt, någon som har en sådan eller vet om det är en bra bössa??
Publicerat September 7, 200916 yr Letar efter en ny bössa, och föll lite för browning x bolt, någon som har en sådan eller vet om det är en bra bössa?? Jag har "klämt" men inte skjutit, men den känns fantastisk!!! jag ska ha en!!!!! Och det är ju rätt märke
Publicerat September 7, 200916 yr Jag läste ett repotage om just denna bössa i Svensk jakt nr7 2009. Där finns ett stort test.
Publicerat September 7, 200916 yr sök Jo tack det har jag gjort men vill gärna höra från någon som har en!!! Tack.
Publicerat September 8, 200916 yr Jag fick hem min x-bolt för några veckor sedan och än så länge ar jag jättenöjd.Bössan är smidig och med fantastisk balans,känns till och med lättare än den är.Efter lite skjutning monterade jag en gummikula på slutstucket då jag hade lite svårt att få ett bra tag vid repetering och nu är det inga problem.Bakkappan är både tjock och mjuk så rekylen är inget problem trots låg vikt.Jag köpte ett bushnell 3-9 x40 när jag köpte bössan men kommer troligen att byta sedan när jag funderat ett tag.Vill du ha lite inspiration så sök på browning x-bolt och titta på reklamfilmen,sedan kan du nog inte hålla dig längre.Hälsningar Peter
Publicerat September 10, 200916 yr Jag läste ett repotage om just denna bössa i Svensk jakt nr7 2009.Där finns ett stort test. + Vapentidningen + JoF + J&J... Nu väntar vi bara på Allt om Jakt ska testa X-bolt.... /Må
Publicerat September 10, 200916 yr Jag fick hem min x-bolt för några veckor sedan och än så länge ar jag jättenöjd.Bössan är smidig och med fantastisk balans,känns till och med lättare än den är.Efter lite skjutning monterade jag en gummikula på slutstucket då jag hade lite svårt att få ett bra tag vid repetering och nu är det inga problem.Bakkappan är både tjock och mjuk så rekylen är inget problem trots låg vikt.Jag köpte ett bushnell 3-9 x40 när jag köpte bössan men kommer troligen att byta sedan när jag funderat ett tag.Vill du ha lite inspiration så sök på browning x-bolt och titta på reklamfilmen,sedan kan du nog inte hålla dig längre.Hälsningar Peter Vad har du för kaliber? /Må