Publicerat September 9, 200916 yr sökte på jägareförbundets hemsida o till mig stora förvåning står de att filen inte existerar = inte fel på min dator eller nätet. ska ut o jaga imorgon. tänkte att man skulle lyssna på honom o försöka härma honom med pipan för med bara halsen lär de aldrig gå!!! så bra är jag inte behöver hjälp fort. vid 5-6 tiden kommer tanten hem o då får jag inte sitta o härma lika mkt! hade behövt fort fort fort behöver ju lyssna lite så man vet på ett ca hur man ska försöka låta för o få in dom över kråksnurran. hoppas någon vänlig kan hjälpa mig med de
Publicerat September 9, 200916 yr Författare sådär ja nu har man skaffat fram lockmedel inför imorgon. en räv! folk säger ju att de ska funka så vi får väl se. men ska man använda lockpipan för att göra agresiva läten mot räven o hoppas på att kråkorna kommer? eller hur gör dom mest erfarna ? tackar för klippet. finns rätt många men inge "vänliga" rop har jag hittat bara mer av den arga sorten
Publicerat September 9, 200916 yr Kolla här det fins lite olika läten http://www.crowbusters.com/begtechn_dc.htm#calling Mvh.
Publicerat September 9, 200916 yr Författare Kolla här det fins lite olika läten http://www.crowbusters.com/begtechn_dc.htm#calling Mvh. tackar flex som vanligt har du koll på de mesta som verkar ha med lockjakt att göra in o titta o göra tjejen galen
Publicerat September 9, 200916 yr tackar flex som vanligt har du koll på de mesta som verkar ha med lockjakt att göra in o titta o göra tjejen galen He he ta det lugnt så du inte blir utslängd Mvh.
Publicerat September 9, 200916 yr Författare hörlurar o full volym. får inte använda pipan längre då jag gjorde de för mkt med harskriket som hon inte uppskatta så mkt utslängd = ännu mer tid för jakt hmm de står att de går o köpa deras ljud, tänkte om man skulle göra de sen ha på mp3:n när man är ute så man hör ljudet samtidigt när man låter sj. hade ju varit kanonbra. dock vet jag inte hur mkt de kan kosta?!? suck. får sitta o testa i blindo lite imorgon då minnet är bra men inte längre än 3 sec långt ibland