Publicerat September 17, 200916 yr då så då var de snart dax för den årliga mässan i enköpng igen då 20-21 september. jag kommer nog att vara dära på söndagen o kika runt lite, så du undrar jag om de är nån hära på forumet som ska dit och titta runt lite
Publicerat September 17, 200916 yr Har som vanligt ingen koll... Vad är det för mässa, vilka ställer ut osv?
Publicerat September 17, 200916 yr Författare jakt mässa ( karlssons jakt) och de är tracker, blaser, mm
Publicerat September 17, 200916 yr GAHHH ocoolt, jag som har svärmor boendes i bålsta som ligger några minuter därifrån, skulle man ju kunnat dumpat av tanten där och rullat vidare till karlssons jakt, om man inte jobbade dvs... Undrar dock lite hur mässan ska kunna vara där, det är ju inte direkt stort?
Publicerat September 18, 200916 yr då så då var de snart dax för den årliga mässan i enköpng igen då 20-21 september. jag kommer nog att vara dära på söndagen o kika runt lite, så du undrar jag om de är nån hära på forumet som ska dit och titta runt lite Håll dig till mässan du storviltsjägaren så håller jag mig i skogen och jagar för fullt ist Det är där man får skjuta
Publicerat September 18, 200916 yr Författare Håll dig till mässan du storviltsjägaren så håller jag mig i skogen och jagar för fullt ist Det är där man får skjuta ja du Rasken jag gör bägge delarna jag du skjuter ju ändå inget så då kan du ju lika gärna komma ner hit hehe
Publicerat September 18, 200916 yr Hej! Jag ska dit men inte för att titta runt. Jag ställer ut Trijicons produkter på mässan. Så kom gärna och känn på dom lite. Mvh/ Christer
Publicerat September 18, 200916 yr Författare Hej!Jag ska dit men inte för att titta runt. Jag ställer ut Trijicons produkter på mässan. Så kom gärna och känn på dom lite. Mvh/ Christer okej, då ska jag komma o känna på dom, samt snacka jakt måste ju ha allt klart tills de är dax att släppa på grävling nästa år
Publicerat September 20, 200916 yr Författare jaha då avr man hemkommen efter ett par timar i enköping , vart en del prat om trijikon med Gorm samt att man träffa en del andra bakantskaper dära,
Publicerat September 15, 201015 yr Författare ja då var de dax för den årliga butiksmaäsasn på karlssons jakt då har inte bestämt vilken dag jag ska dit, men kommer garanterat att gå till Trijikons monter o kolla
Publicerat September 15, 201015 yr ja då var de dax för den årliga butiksmaäsasn på karlssons jakt då har inte bestämt vilken dag jag ska dit, men kommer garanterat att gå till Trijikons monter o kolla Synd! Jag är ju inte där iår pga annat:( Men jag tror nog att du kommer att kunna förhandla ändå. Ha en trevlig mässdag. Mvh/ Christer
Publicerat September 15, 201015 yr Författare ja de var synd de ja nått skoj hittar jag väl på får väl sätta på ett ziess om inte annat hehe
Publicerat September 19, 201015 yr Författare inga fler en jag från de här forumet som ska till enköping imorgon eller på Tisdag
Publicerat September 20, 201015 yr Jo jag kommer senare ideg. ska känna på pangare. inga fler en jag från de här forumet som ska till enköping imorgon eller på Tisdag
Publicerat September 18, 201114 yr Författare lyfter tråden igen nu då för nu såg ja att de är mässa hon Karlssonsjakt.se i år igen 19-20sep har tänkt fara ner nån av dagarn jag, men inte bestämt än vilken, men i år blir de nog mer att förhandla i Garmins monter om dom är där. annars blir de att strosa runt o kika
Publicerat November 3, 201114 yr Tyckte årets mässa var bra trots storleken! Auktionen blev väl kanske inte så lyckad dock.