Publicerat September 17, 200916 yr Går det att få bort linjen mellan mig och hunden som visas ,har försökt men kan inte hitta någon inställning där det går. MVH
Publicerat September 17, 200916 yr Inte riktigt säker på vad du menar, har du en linje mellan triangeln och hunden på displayen? "Start new hunt" brukar ju rensa de gamla spåren iaf. !!
Publicerat September 17, 200916 yr Om du trycker på map sen meny så tror jag det finns ett alternativ som heter avbryt navigering, då ska den försvinna
Publicerat September 17, 200916 yr Du har valt gåt till hunden i nån meny, i min "Go To" Tas bort genom map o så stopp navigation eller på svenska då.. Har för mig de va så ..
Publicerat September 18, 200916 yr Författare Du har valt gåt till hunden i nån meny, i min "Go To"Tas bort genom map o så stopp navigation eller på svenska då.. Har för mig de va så .. Ok jag ska prova detta,det är den linjen som är mellen mig och hunden jag menar,riktning till hunden.