Publicerat November 16, 200520 yr hejsan goa fomurister jag ska köpa bössa på måndag. dock e jag lite osäker på vad jag ska välja :- men i alla fall så blir det antingen en Mannlicher eller en Krico 700 i kaliber 6,5x55... bössan ska andvändas till smygjakt på marker där skotthållen inte blir så långt vid smygjakt. så jag har ett Swarovski 4x32 liggande i skåpet som jag tänkt montera. dock så vill jag ha en så smidig bössa som möjligt när jag smyger runt.. så jag vill ha ett väldigt lågt montage. så till min fråga.. någon som vet något bra, lågt och hyffsat billigt (1500) montage? och vilka säljer det? MVH/Jocke
Publicerat December 5, 200520 yr hejsan igen passar QR fästerna på ett swarre med 26mm tub? nu är det bara kvar att jag ska få licensen också.. vilket värkar ta tid på polishuset MVH/Jocke
Publicerat December 5, 200520 yr Tror inte att dom passar tyvär till 26mm tub om dom inte går att slipa om till 26 mm.