Publicerat September 18, 200916 yr finns det nånt vackrare ? igår byggdes det ett nytt jakttorn på våra marker, den högsta, störe bästa och den mest stabilaste kommer nog hållas kvar minst 2 år fyra meter hög, + handräcket
Publicerat September 18, 200916 yr Ja det var ju en trevlig brädhög. Vad har man sådana till? Så man får upp stinkbomben från backen och inte är ivägen för hunden
Publicerat September 18, 200916 yr Författare hmm inget för den höjdrädde vi var två typer igår(inte dom lättaste) på den innan den blev helt fasst spikad , kan säga det vinglade lite i den då 3 hammare 1 såg och en motorsåg går på den samtidigt
Publicerat September 18, 200916 yr Så man får upp stinkbomben från backen och inte är ivägen för hunden Okej! Är det dom används till.
Publicerat September 18, 200916 yr Den var fin, själv vill jag gärna ha ett tak så jag slipper regnet. /Lasse
Publicerat September 18, 200916 yr Den var fin, själv vill jag gärna ha ett tak så jag slipper regnet./Lasse Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder... Annars håller jag med om att den var fin. Antar att det är till älgjakten ni byggt den?
Publicerat September 18, 200916 yr Författare Annars håller jag med om att den var fin. Antar att det är till älgjakten ni byggt den? Jah kyllä! förra året var min första älgjakt, och 10 minuter efter första jakten kom en ko och kalv och stannade och tittade på mig just där var tornet nu står synd att jag inte fick skjuta -_-
Publicerat September 18, 200916 yr Författare fin vedhög Radium. varför så höga räcker ju med ett 2m torn vi är så lata att vi inte orkar kapa ner träden nu har vi jakt för mins 5 år innan de måste klippas, skulle vi haft 2 meter skulle de knappt räckt med iår : (
Publicerat September 18, 200916 yr Så man får upp stinkbomben från backen och inte är ivägen för hunden +1
Publicerat September 29, 200916 yr vi är så lata att vi inte orkar kapa ner träden Finnar är allt bra lat dem...
Publicerat Oktober 18, 200916 yr Snyggt, men varför asa en massa brädor ut i skogen. Kan ju ta gran till benen och räcket. Behöver ju bara vara brädor i golvet
Publicerat Oktober 18, 200916 yr Snyggt, men varför asa en massa brädor ut i skogen. Kan ju ta gran till benen och räcket. Behöver ju bara vara brädor i golvet inte ens där behöver det vara bräder funkar fint med granstammar där med
Publicerat Oktober 18, 200916 yr Författare inte är det vårt fel vi är byggda som 2 meters lång hemen , lätt som en plätt att dra brädorna ut . vem vill sitta på ett pass byggd av gran och tall och har tjära och kåda rinna från röven hela dan ? och efter 4-5 år är passet totalt rutten mm, hellre ett totalt impregnerat pass som håller i 15 + år ? som är stabilt och allt . fick detta pass i lördags på morgon jakten, fick en fin tjur på 2 hela taggar skulle blivit min första älg nånsing, men fick jag skjut tillstånd nej ? varför skulle jag... kompisen sköt 4 älgar iår jag noll >:F fick sitta där och titta på den genom kikarsiktet. kom en 20 meter ifrån mig och allt. skulle bara tagit kniven i munnen och hoppat på den och dödat den tyst ingen i laget skulle fåt veta nå
Publicerat Oktober 19, 200916 yr skulle bara tagit kniven i munnen och hoppat på den och dödat den tyst ingen i laget skulle fåt veta nå radium rambowannabe
Publicerat November 17, 200916 yr skulle bara tagit kniven i munnen och hoppat på den och dödat den tyst ingen i laget skulle fåt veta nå hehe