Publicerat September 19, 200916 yr hej, kan man få ut hela dagboken i sin helhet på något sätt. jag menar exportera den till en pdf eller liknande. den är ju dörolig att ha kvar och spara på, ev skriva ut mm. finns det någon som helst möjlighet till detta i programvaran? Kalle den jobbige
Publicerat September 19, 200916 yr hej,kan man få ut hela dagboken i sin helhet på något sätt. jag menar exportera den till en pdf eller liknande. den är ju dörolig att ha kvar och spara på, ev skriva ut mm. finns det någon som helst möjlighet till detta i programvaran? Kalle den jobbige Alternativ (drop-down meny under top menyerna) -> Skriv ut ämne Hoppas det hjälper!
Publicerat September 19, 200916 yr Bra idé det måste provas tror jag, undrar hur många sidor MKJ och andras blir /Lasse
Publicerat September 19, 200916 yr Författare det gick! hela skiten kom ner i wordformat och gick att spara undan. man tackar Wizard, bra nick, passade perfekt i detta avseendet. /Kalle