Publicerat November 16, 200520 yr nån som vet vart man kan köpa sig en bäverjakt över en helg, helst inte alltför långt norrut.detta gäller våren -06!
Publicerat November 16, 200520 yr Det finns på MÅÅÅÅNGA ställen! Sätt en begränsning i landet så ska du få tipps!
Publicerat November 17, 200520 yr Författare vi är tre jägare och åker helst inte längre än värmland....det tycker väl ni är långt söderut va?
Publicerat November 17, 200520 yr vi är tre jägare och åker helst inte längre än värmland....det tycker väl ni är långt söderut va? Söderut = "ållt söder om jivver" (piteborna förstår vad jag menar)...
Publicerat November 17, 200520 yr Söderut = "ållt söder om jivver" (piteborna förstår vad jag menar)... Jivver...hä är åt h-vete för långt söderut ;D...Pitsund, it en meter till ;D
Publicerat November 18, 200520 yr vi är tre jägare och åker helst inte längre än värmland....det tycker väl ni är långt söderut va? Då har vi ingen gemensam delmängd för jag åker inte så långt söderut Men i värmland måste det väl finnas bäver så det räcker eller har ulven gjort rent hus?? Hallå Värmlänningsforumister?
Publicerat November 18, 200520 yr Vi har bäver i Bondersbyn, Kalix också och Vi tror att den har blivit utplanterad av någon och det är på bägge sidorna älven. Vi har det nog blött i markerna på vissa ställen.
Publicerat November 18, 200520 yr Då har vi ingen gemensam delmängd för jag åker inte så långt söderut Men i värmland måste det väl finnas bäver så det räcker eller har ulven gjort rent hus?? Hallå Värmlänningsforumister? Jodå, det finns gott om bäver på sina håll i Värmland. Tyvärr har jag ingen jakt att erbjuda men jag kan kolla runt lite.
Publicerat November 18, 200520 yr Finns en chans här i dalarna också om jag är kvar i Idre ett år till vill säga. Har hittat mängder med färska gnag och aktivitet. Ska hålla mig lugn till i vår och bara ta mink. 9 st åkte dit totalt så det är ingen bristvara.
Publicerat November 18, 200520 yr ... Ska hålla mig lugn till i vår och bara [glow=red,2,300]ta mink[/glow]. 9 st åkte dit totalt så det är ingen bristvara. Applåder, visslingar och hurrarrop ;D
Publicerat November 18, 200520 yr Författare ja, är det nån som har bäver på sin mark och hyrar ut en helg åt tre skyttar så hör gärna av er. vore kul att hälsa på dig palmen men det tar ju flera veckor att ta sig dit upp hehe....skulle kanske stannat kvar efter lumpen eller vad tror du?
Publicerat November 19, 200520 yr ja, är det nån som har bäver på sin mark och hyrar ut en helg åt tre skyttar så hör gärna av er. vore kul att hälsa på dig palmen men det tar ju flera veckor att ta sig dit upp hehe....skulle kanske stannat kvar efter lumpen eller vad tror du? Det är fint i den här landsändan och stora ytor att röra sig på.