Publicerat September 23, 200916 yr Nu erbjuds Tracker Hunter i sin mobil med gratis licens i 1 år. Jag får det dock inte att fungera på min mobil. Nån annan som försökt?? Har själv en K810i. Enligt www.peters.se så har han ju fått det att fungera på en K800i och flertal äldre telefoner. Men i min blir det bara nåt jädra Java-strul. Java. (java nullpointerexception) www.trackerhunter.se /Henke
Publicerat September 24, 200916 yr Ser ut att fungera klanderfritt i min SonyEricsson W715 Tack för tipset
Publicerat September 24, 200916 yr Nu erbjuds Tracker Hunter i sin mobil med gratis licens i 1 år.Jag får det dock inte att fungera på min mobil. Nån annan som försökt?? Har själv en K810i. Enligt www.peters.se så har han ju fått det att fungera på en K800i och flertal äldre telefoner. Men i min blir det bara nåt jädra Java-strul. Java. (java nullpointerexception) www.trackerhunter.se /Henke Vad är det som säger att en nyare telefon fungerar bättre? Det är ju operativsystemet som är boven i dramat oftast. Programmet funkar bara i vissa OS och dessutom inte BRA i alla bara för att dom har rätt OS. Jag har i min C702, funkar kanon. En kompis har i sin 5800 funkar åxå klockrent. Fan så fin skärm det är på 5800an.. STOR! Men krongligt med touchscreen när man ska ha telefonen i fält..
Publicerat September 24, 200916 yr Författare Ser ut att fungera klanderfritt i min SonyEricsson W715 Tack för tipset Ja varsågod! Är det gratis så är det.... Surt att det inte ska funka i min K810i då...och heller inte i P1:an. Provat ladda ner de nyaste uppdateringarna till telefonerna utan framgång. I en gammal K750 lyckades installationen dock. Kanske får prova i min gamla P900 då... /Henke
Publicerat September 29, 200916 yr Jag installerade den utan problem, sen funkade det två gånger, nu kan jag inte starta programmet